Wednesday, April 4, 2012

LADANG ANJING PITBULL UNTUK DIJADIKAN ANJING SABUNG




Perghhh..banyak betul anjing pitbull nih...Dah jadi macam ladang anjing pulak kan..

Sebuah sindiket haram telah mengusahakan ladang ni utk memelihara anjing pitbull utk dijadikan sebagai anjing sabung...

sebanyak 300 ekor anjing ini telah diselamatkan oleh pihak berkuasa filipina daripada menjadi mangsa rakus sindiket haram ini..

hurmm...agak2 nye kan dgn anjing yg begitu banyak ni...

pihak berkuasa filipina nak letak kat mana yer setelah diselamatkan??










12 comments:

ainun m said...

geli la plak tgk anjing2 ni

L said...

kesian anjing2 nih..=)

jom tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

perhhhhhhh egat kn sabung ayam jer ade x sangke anjing sabung pon ade ek..adesss
dah selamat kn so ofc0z la letak kat veterinar kn..tu p0n kalo muat.

Pezol Stylez said...

@ainun: kannn...hihi

Pezol Stylez said...

@L: yup...mati camtu je kalau kalah kan...isk2

Pezol Stylez said...

@Eyla: betul jugk kan..ltk kat veterinar..tu la cukup ngn xcukup je tmpt diorng nti

~~zana@pb~~ said...

Kesian...walaupun anjing, tak patut mendera haiwan. Tengok la tu, kurus kering rupa sekor2.

Pezol Stylez said...

@zana: tau xpe kan...huhu

afzalsukasuki said...

sabung anjing plak?aku tunggu sabung labah2 balik..rindu nak lawan lelabah :)

MaYa MustWany said...

ahh anjing pun de?
bnyaknya..
dulu mas pernah terbca..klu dh terlampau banyak,mereka akan lupuskan..suntik something yg leh wat mati.

Pezol Stylez said...

@afzal" ada lak sabung labah2 kan..haha

Pezol Stylez said...

@maya: ohhh..mcm tu ek..bru tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...