Sunday, February 26, 2012

PLAYBOY RANCANG KELAB TARIAN DI ANGKASA





Beberapa hari lepas negara Jepun ada menguar-uarkan nak membuat lif ke angkasa untuk melancong. Tapi semalam pasukan dari majalah porno popular Playboy bercadang nak buat stesen kelab tarian pulak kat angkasa. Memang giler idea diorang ni kan. Molek sangatlah tuh. Siapa2 nak pergi kelab ni kena pergi jepun naik lif ke angkasa. Tak  payah nak guna kapal angkasa dah. Maju dah sekarang. Hurmmm..kita tunggu dan lihat je lah. Boleh buat atau tak boleh buat diorang ni kan.





3 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

Dah tua ganyut, sampai ke hajat pakcik playboy tu?

Pezol Stylez said...

@zana: kannnn..ntah ssempat ke x dia merasa nti kan..haha

MaYa MustWany said...

nyawa nya masih panjang kan?hahaha..bertukar2 psgn tul atok playboy ni..sihat je la pun dia ni kan..xsuka dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...