Wednesday, February 22, 2012

JELAJAH TAMAN TEMA GENTING PART 2 : BUAIAN TERBANG




Biasalah memandangkan aku baru sampai genting semua benda nak main kan. Lebih-lebih lagi dengan sorang blogger femes ni Hazwan Hairy. Hahaha. Buai-buaian terbang ni pon tak terkecuali tuk aku mencuba. Best sangat terbang. Rasa macam peter pan pon ade gak naik buaian terbang nih. Dah la tinggi. Lebih kurang seminit berpusing abes pening kepala aku. Jalan pon terhuyung hayang. Terbaekkkkkkk!!.









best kan?? ok tunggu jelajah yang ketiga pulak lepas ni k.


Jelajah Taman Tema Genting Part 1 : Space Shot

8 comments:

hairy said...

buruknya gmbr last tuh...uwrghh!! xsuka tgk...haha

Pezol Stylez said...

@hairy: mne de buruk...encem ok

Rozuan Ismail said...

pernah naek benda ni.tapi dekat I-city.huhu

AmalinaRahim said...

wahhh untunglaa :D

Pezol Stylez said...

@rozuan: boleh la tu...pnh gak rasa terbangkn

Pezol Stylez said...

@amalina: yer..untung sgt

MaYa MustWany said...

kat icity ada..tpi xde geng nak naik masa tuh..so cancel..

ehh pic last..yg sorg tuh..err anggun sungguh posingnya....hahahah

Pezol Stylez said...

@maya: xde geng ek..siannya..suh adik temn kan lah..

mcm tu la cara model nk posing..maintain ayu gituhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...