Saturday, February 18, 2012

AKU PEMINAT TEGAR DURIAN KUNING






Korang penah makan durian jenis ni?? Sedap giler tau. Bagi peminat durian pasti terliur bila tengok durian ni. Durian ni banyak terdapat di sabah dan sarawak. Dan cuti semester yang lepas aku tak lepaskan peluang makan durian kegemaran aku nih. Isi tebal ok. Rasa nikmat sangat bila makan durian kuning ni. Aku lebih suka makan durian jenis ni daripada durian isi warna putih. Terbaekkkkkk!!





15 comments:

~ariFFin~ said...

whoa..ini tidak boleh jadi ni..bila nak musim durian..terliur sudah..

♛ Nazirah a.k.a Naz ♛ said...

suke semua durian kecuali yg mangkar..yg isi keras tu.heheh :) da lama xmkn durian..hhuhuhu..terliur tgk durian dlm gmbar ituh.hehe

Rozuan Ismail said...

kuning giler sii dia.x pernah jumpa isi sekuning mcm ni

SAYA BUKAN SAMDOL said...

dulu ye la hantu durian, tapi tak tahu kenapa la ni bau durian pun nak muntah

LydSunshine said...

Durian ni kalo kat kuantan kami panggil durian daun. Tapi dah lama tak jumpa durian ni. Dah pupus kot kat sini. Tapi bau durian ni lagi kuat drpd durian biasa betul tak?

Pezol Stylez said...

ariffin: kne tgu thn dpn lak..hihi

Pezol Stylez said...

@nazirah: thn dpn dtg la srwk...ley mkn durin ni..sdp sgt k

Pezol Stylez said...

@rozuan: kat sabah sarawak je byk durian camni..hihi

Pezol Stylez said...

@saya bukan samdol: alololo..siannya...alergik kot

Pezol Stylez said...

@Lyd sunshine: yup..bau durian ni kuat lg dr biasa dan sngt sedap dr yg biasa..hihi

MaYa MustWany said...

cntik n bersih nya..
mas xkisah la..jnji durian..tetap lyn..lps tuh msti msti mas dh nk dmam.coz lupa minum air dlm kulitnya.hihihi

Pezol Stylez said...

@maya: ohhh..kne minum air dlm kult durian ek lps mkn durian...petua

~~zAnAfAhMi~~ said...

Seulas pun dah kenyang ni.....durian tembaga ke? Gaji ni nk beli ler....

Prince auta said...

sedap doe durian,,, dah lama xmkan,, pos kat aku,, haha

MaYa MustWany said...

yups..petua org2 dulu.mmg klu minum gna kulit dlm tuh..mmg xpnas bdn..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...