Wednesday, February 29, 2012

BAJU LARI RASMI TEAM OLAHRAGA UTHM MANTAP





Petang tadi last kitorang training tuk persediaan sukan olahraga masum

so tuk masum tahun ni UTM Skudai jadi tuan rumah 2-4 mac 2012

macam biasa seperti tahun2 lepas dapat baju lari baru..hihi

bagi aku memang smart kaler cantik...semangat plak nak larik...

tahun ni aku masuk acara 5000m dan 3000m berhalangan

maybe jugak aku akan masuk 10000m jalan kaki *tu pun kalau larat*

doakan team olahraga UTHM byk dpt medal tahun ni ok.




8 comments:

hairy said...

gudluck okehhh!

Pezol Stylez said...

@hairy: thanks...doakan abg dpt pingat k

Himmymaru said...

Dah lama dahku tidak berolahraga.Sob sob... All the best bro! :)

Pezol Stylez said...

@himmymaru: ok thanks dear

C i k P i p i T e m b a m said...

cntik la bajuu. pinjam ! hehe

CiK GorGeouS ! said...

aLamak !! Lambat puLak wish...semoga dapat bawak baLik pingat EMAS tau !! nanti boLeh Lebur buat cincin meminang aii nanti...hikhikhik~ =)

MaYa MustWany said...

warna trg2 kasi tambah semangat gak tuh..

chayok3! gud luck

Aida Omar said...

lari laju2 ea pezol :) baju dah cantik dah nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...