Thursday, December 27, 2012

KEMENANGAN UCHOP DALAM VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA DIRANCANG





Tahniah uchop sebab menang Program Realiti Vokal Bukan Sekadar Rupa musim ke-2 semalam. Dengan kemenangan ini Uchop menerima wang tunai RM100,000 beserta piala menewaskan peserta wanita dari Tamparuli, Sabah dengan saingan yang sangat sengit. Bagi aku la kan, kedua-dua peserta pon bagus. Ada kekuatan dan kelemahan masing sebab mereka membawakan dua 2 genre yang berbeza tapi nasib lebih menyebelahi Uchop untuk bergelar juara.




Ok habis kat situ pasal Uchop juara Program Vokal Bukan Sekadar Rupa musim ke-2 ni. TETAPI tengah aku godey2 salah satu facebook program ni *klik SINI* terjumpa plak satu komen seorang peminat yang bertarikh 07.12.12 yang menyatakan Uchop ni dah jadi pemenang Vokal Bukan Sekadar Rupa musim ke-2 walaupun pertandingan ini belum bermula. Wahhhhh...betul ke??? Aku nak komen lebih-lebih pon aku tak boleh sebab memang tak tahu apa yang berlaku kan. Komen korang macam mana plak?? Setuju ke x setuju??




Kalau yang siapa yang tengok program ini setiap minggu memang akan tau la sapa yang lebih layak untuk menang kot. Kalau aku yang baru tengok semalam memang tak tahu langsung lah kan. Apa-apa pon tahniah lah kat Uchop sebab dah jadi 'JUARA MENUNGGU' untuk program Vokal Bukan Sekadar Rupa musim ke-2 ni.




3 comments:

Sally Samsaiman said...

dok sibuk tgk The Voice, tak tau plak Vokal dah habis...hehe :)

Rapunzeel Cikilolo said...

la dah habis dah?

Lelaki Ini said...

wow! menakutkan betul ok.. tak tgk pun cite ni..tapi gosipp ni....stailistalah! haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...