Friday, December 21, 2012

KAMPUS UTHM JOHOR DILANDA FENOMENA KABUS PELIK




Pelik?? Takdelah. hehehe. Hari ni saja aku datang ke kampus awal pagi. Pukul 7 pagi aku dah bertolak dari umah nak pergi kampus. Maklumlah hari ni ada lawatan penyelia fakulti untuk projek internship aku. So sampai kat kampus dalam 7.30 pagi ngan naik bas. Terkejut gak tadi masa bertolak dari umah kabus tebal sangat2. So bila dah sampai kampus aku pon snap-snap sikit kampus UTHM bila dilanda kabus tebal. Motip?? Suke-suke aje. Hehehe


nampak samar-samar je stadium uthm ni


ni depan tasek...belakang tu fakulti aku...seriuosly xnampak


ni kat dewan peperiksaan..pon tak nampak jugak


tasek jugak...


ni fakulti aku...baru nampak sikit


ada student naik basikal nak pegi library..library?? tak nampak pon..hehe


dah sampai kat fakulti aku...fuh sejuk tol pagi ni



p/s: penyertaan giveaway ke-2, dilanjutkan hingga ke minggu depan...jom join ramai2. Klik SINI



1 comment:

yana aina said...

tghari nnt mesti panas ... hehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...