Monday, July 11, 2011

Koleksi Novel Lucah Pecah Dara

Keyword yang paling sengal aku jumpe hari ini...koleksi novel lucah pecah dara. Hahaha. Aku ada buat ke entry tu?? Sampai ke blog aku juga yang dicari benda tu kan. Hish. Macam-macam la zaman sekarang ni. Nampak sangat org nak cari koleksi novel tu dah sangap sgt tu. Sudah2 la tu bang. Lebih baik abang kahwin cepat. Lagi bagus. Hehehe.

6 comments:

fiq. said...

cis, mcm ni pom ade

laskar pelangi said...

hish! pengotor punya sapa lah duk search. sengal!

fairuz said...

aaaa mesti ade jugak mane2 entri kau tu yang tersangkut tu. kan? :3

muhamad hanif said...

wakakakkaa..


mcm-mcm ada..

piejiehairul said...

kat mne ade jual...hahahahhaha

Zackey said...

Dah tak tahanlah tu heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...