Saturday, July 2, 2011

Tangga Unik Dan Kreatif Tapi Aku Pening

Selamat pagi. Apa korang rasa, bangun-bangun tidur tengok tangga camni?? Rasa cam pening je tengok tangga senget berlingkar-lingkar. Hehehe. Rekaan tangga ni telah dibuat oleh Atmos Studio dengan mengambil tema 'nature' sebagai inspirasi. Unik dan kreatif kan diorang ni. Jadi, korang yang ada keinginan untuk buat tangga camni, boleh lah buat yer. Jangan sampai turun tangga pun pening. Takut jatuh pulak nanti. Hehehe.








Sumber: Atmos Studio

22 comments:

Bella Bell said...

ok.. memang pening.. mau terjatuh tengok tangga macam ni.. hahhaa!!~

azwa amani said...

cantik..huhuhuhu kalau org mengandung tak boleh naik ni... pening

Pezol Stylez said...

@bella bell: tau xpe..pening2

Pezol Stylez said...

@azwa: betul..bahaye..kalu nak naik pon kne ade org pimpin ni..takot jatoh...;p

nsdahlia said...

belum turun tangga lagi dah muntah..

SAYA BUKAN SAMDOL said...

baru tengok dah pening. =,="

Haha memang hebat la designer nih
Orang nk mencuri pun tak jadi. belum naik atas dah pitam

aqmalazmi said...

tempah maut sape pijak tangga nie
NIhahha

Pezol Stylez said...

@nsdahlia: haha...;p

Pezol Stylez said...

@SBS: sbb pencuri pon pening daa...haha

Pezol Stylez said...

@aqmalazmi: hhaha...so kalu xnk mati awl..gne tngga len la yer..hihi

niena shopping2u said...

terlebih unik plak gambar nie

Pezol Stylez said...

@niena: tau xpe...hehe

Rozuan Ismail said...

kan tak pasal2 jatuh tangga.pening la nengoknya

org muo said...

wah cantik & unik & kreatif..nak tempah boleh :)

eton said...

uii.. rumit btl tangganya yek... hehehe

IMANSHAH said...

tak nak naik lah, takut pening

Izahir Bin Anuar said...

style habis bro . jangan bangun tido terus tergolek nak turun da la :D

cik tikah said...

erk! stylo tpi a'a la.. pening...

tiefazatie said...

ok mmg pening..adeh...

AYuNG said...

cantek tangga cam nih
kreatip!

bih klu buat umah banglo sok lusa nak guna tangga camnih la..haha
(berangan..)

shahrihan said...

cantik tangga ni....tp pening la tgk...kreatif tol la... :)

misyamissyou said...

tangga ni mkn org..baru pijak tangge pertama dah jatuh sbb pening..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...