Friday, July 1, 2011

Lensa DSLR Jadi Mug Sudah

Hurmmm, lagi satu ciptaan unik untuk penggemar mug ataupun cawan. Lensa kamera DSLR dijadikan inspirasi untuk membuat mug. Bukan sahaja boleh digunakan untuk dijadikan sebagai mug tetapi korang boleh buat sebagai pasu bunga. Banyak guna juga kan. Jadi, bagi pengguna-pengguna DSLR yang agak-agak taknak guna dah lensa DSLR tu, bolehlah digunapakai macam ni ok. Hehehe









sumber: photojojo

13 comments:

jefri said...

aku jumpa kat bp mall sejibik mcm nie...rm25...aku pelik juga masa mula2 tgk..terus tanya..mcm biasa mug made in china

iwan zaiman said...

yesh! blh beli on9.. nk beli la. ta kira, nk beli jgk!! haha

TeAqArH said...

style la..^_^

Finaz Jaafar said...

style gilerrr kot !
pehhh

Azie Azman said...

nak beli satuuu!!
hehe..mesti best ni..
haha..

eton said...

sapa2 yg x mampu nak beli DSLR beli mug ni pun ok le... hehehhe

s.y.a.r.q said...

mcm nampak sedap je air kalau minum dlm mug DSLR tu :)

Pezol Stylez said...

beli jgn x beli yer kwan2...;p

prince aeril said...

unik la..nice post..hehe..

aku.yue said...

kat bpmall ade bende ni..
belas2 kot x silap..

Cik Jannah said...

haha..cantekk plakkk..

Ujang9897 said...

aku nk curik la dslr member aku buat mug..hahahaha

cik pha said...

wahhh banyak kegunaannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...