Sunday, September 18, 2011

Dah Mula Blogging Semula

Assalamualaikum. Perghhh..setelah 2 bulan berehat dari dunia blogging..kini pezolstylez kembali lagi. yay. Syuker tak..syuker tak ^_^ *versi eric leong ok*.haha. Cuti semester yang lepas memang aku takde mood nak berblogging. Banyak keje sial nk kena wat. Ingat kan cuti2 kat umah ley senang lenang sambil goyang kaki tp xdenye nk bersantai-santai k. Aku tolong parent aku meniaga. Best tau meniaga. Ley dpt duit k. hehe.

Sekarang cuti semester dah abes. So, seperti biasa kehidupanku di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) yang tercinnta ini berjalan seperti biasa. Belajar, belajar dan belajar. *yelah tu kan..belajar la sangat*. Apa-apa pun aku ucapkan selamat kembali ke kammpus kepada kawan-kawan yang still lagi belajar tu ek. Blogging blogging gak tapi study jgn lupe tau.

Malas nak membebel banyak. Tapi sebelum tu..aku nk ucaokan Selamat Hari Raya Aidilfitri  kpd sume. Lamat tol nk wish..hahaha. ok la..tunggu je entry aku yang seterusnya ok. bye. chaw

10 comments:

taoslayerz said...

welcome back bro pezol~

FaiZaH Fyn said...

dapat duit?yes!boleh mintak duit ry haha :p

fiq. said...

selamat berblogging yah! hehe, jom bw skali la

nick dot anis said...

selamat belajar...selamat berblogging..selamat ber bw:-)

i am S!L4H.. said...

wahhh. patut lme x nmpk. welcome back~~~

Pezol Stylez said...

@ taoslayerz: thanks bro....;p

Pezol Stylez said...

@ FaiZaH Fyn: duit da abes lorh...haha

Pezol Stylez said...

@fiq: jom2

Pezol Stylez said...

@nik anis: thanks sis

Pezol Stylez said...

@i am siL4h: tu la kisahnyer..hehe..btw thnks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...