Sunday, September 18, 2011

Aku Nak Tinggal Dalam Gua

Masuk gua je mesti kita terbayangkan satu tempat yang gelap, kotor, bau ntah pape kan?? Tapi Ensamble Studio telah membina sebuah rumah gua yang sangat unik dan selesa untuk didiami. Serius aku suke dengan rekaan rumah gua ni. Tengok barang kelengkapan yang ade di dalam gua ini seperti tmpt mandi, ruang tidur, sinki dan tmpt tidur..sume nye dilengkapi dengan peralatan yang moden...memang terbaek. Jom usha rumah gua ni.










12 comments:

senyumSOYA said...

sape y xmou kalau gua mcm ni..errr...

asri (asrirayrock) said...

wahh...best nya kalau lah aq aku dapat tido kat dlm gua ni bahagianya....

Pezol Stylez said...

@senyumSOYA: mesti mau punyaa !!

Pezol Stylez said...

@asri: mmg best kan....hehe

Miz Novexx said...

cool giler gua macam ni... hahah

Pezol Stylez said...

@Miz Novexx: sangat cool...;p

sofeafaudzi.photography said...

wow this is cool. i pun nak tinggal lam gua kalau mcm ni... mesti aman damai je hati syok sndiri lam gua kan...

http://ohmylensa.blogspot.com/

i am S!L4H.. said...

ini sgt cool.
tbe2 sok org nak tempah gua plak.
aiyoh.

♥Putri ilyanie♥ said...

menarik..

Pezol Stylez said...

@ sofeafaudzi.photography: tau xpe..tenang je kan..

Pezol Stylez said...

@ i am S!L4H: tempah tuk sye skali k...;p

Pezol Stylez said...

@ ♥Putri ilyanie♥: yup..betul2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...