Saturday, April 6, 2013

ROSLINDA SAMSU ATLET LOMPAT BERGALAH NEGARA BERHIJRAH




Siapa tak kenal dengan atlet lompat bergalah wanita negara Roslinda Samsu yang banyak menyumbang jasa dalam arena sukan olahraga negara. Kini beliau telah berhijrah dengan mengenakan hijab / tudung. Nampak sikit feminin nye. Hehehe. Dulu aku tengok mmg mcm muke macho je dengan badan yg tuff. Seriuosly. Bukan nak mengutuk ke apa kan. Biasa lah nama pon atlet olahraga kan. Kalau kat barat tu, lagi ramai atlet2 wanita diorang punyai badan tuff2 mengalahkan lelaki. Apa-apa pon alhamdulillah kepada Roslinda Samsu dengan penghijrahan ini. Semoga dimurahkan rezeki untuk hari-hari yang mendatang.


pic ni curi dr fb puan marina...pengurus olahraga aku...hihi


psssst: igt artis je nak bg publisiti...ahli sukan pon bole hokey...hihii



2 comments:

~~Ticer Wann~~ said...

alhamdulillah...hrp konsisten.. masa tgk dia dl pernah tertanya-tanya dlm hati tak tergerak ke dia nk menutup aurat.. dan bila tgk gmbr ni syukur.. :)

i'm shin... i'm inesen said...

Alhamdulillah.. hidayah Allah nak bagi dan amek balik bebila masa jer.. semua ni ujian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...