Tuesday, April 16, 2013

GAMBAR KEJADIAN LETUPAN DI MARATHON BOSTON (26 GAMBAR)




Hari ini dikejutkan dengan berita letupan yang berlaku di Boston Amerika Syarikat pada pertandingan Marathon Boston semalam, Difahamkan 3 orang awam terbunuh di mana salah seorangnya adalah kanak-kanak berumur 8 tahun dan lebih 140 lagi cedera di dalam kejadian itu. Kejadian letupan ini berlaku kira-kira jam 2.50pm waktu tempatan berhampiran dengan garisan penamat larian marathon tersebut. Pihak keselamatan Boston mensyaki seseorang yang berkulit hitam menjadi dalang disebalik letupan. Motif kejadian masih disiasat dan tiada sebarang tanda-tanda serangan pengganas berlaku.

pssst: harap kejadian seumpama ini tidak berlaku kat malaysia...aku ni dah la memang selalu join marathon...dlm tahun ni je ada 3-4 event aku join...adoi






























5 comments:

zamren said...

u.s.a just take care of your country. jgn menyibuk nk menjajah negara orang. negara sendiri tak trjaga. tahniah.

Mizz Aiza said...

ada unsur2 sabotaj ni..

i'm shin... i'm inesen said...

Ya Allah.. keji nyer org yak ngebom ni.. kejam tul.. x pasal pasal ada yak terbunuh... kekanak plak tu #nanges

Seri said...

lepas ni negara islam mana us nak serang pulak..

MaYa MustWany said...

de hikmah semua ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...