Wednesday, April 17, 2013

PAKAIAN KERTAS CANTIK DARI HELAIAN BUKU TELEFON




Dulu kalau ikut aktiviti-aktivit motivasi atau majlis suai kenal, mesti ada latihan dalam kumpulan buat baju / pakaian dari kertas ni. Hasilnya, korang faham-faham sajelah. Tak menarik langsung. Hahaha. Tapi bila aku tengok gambar ni, baru aku tau, rupa-rupanya baju yang dibuat daripada kertas ni cantik juga kan kalau pandai buat. Jolis Paons telah menggunakan helaian kertas buku telefon untuk melengkapkan baju gaun ni. Cantik kan. Hehehe








6 comments:

Papa PUSS said...

perghhh giler awesome!

MaYa MustWany said...

awww cantiknya...siram air,terus koyak..hahaha

ساريده سنين said...

cantik...

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

sangat cantik...

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Woowww...kreatif. Umah aku byk paper. Tp aku xreti nak buat mcm tuh...erkkk

waddah jannah said...

cntiknya,,,kreatif!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...