Monday, March 18, 2013

TUKAR KAD TERBARU MAYBANK SUPERMAN







Aku baru je tukar kad maybank baru aku ni pagi tadi. Superman hokey. Kau hadoooo? Takde lagi kan? So sape2 yang ada kad maybank tu bley la p tukaq kat cawangan bank-bank yang berdekatan dengan anda sementara stok masih ada. Tapi ada la kena caj sikit kalau nak p tukaq yer. Bukan free yer.

Lepas dh tukar pihak maybank akan bagi korang tiga voucher tau. Voucher tiket wayang, voucher legoland ngn voucher barang-barang superhero. Rugi kalau tak dapatkan sekarang. Banyak juga kelebihan bile gune maybankard superman ni. Kalau korang nak tau apa kelebihan bile gune kad ni...sila klik SINI.




7 comments:

luqman zakaria said...

kool..nk letak muke sendri boleh x kt card..lol.

Lelaki Ini said...

Wah, so cute

HanNis SaNia said...

wah nak buat jgk la.. hik hik ;) lama x proses siap dia ??

Pezol Stylez said...

luqman: ko wat bank sendiri la kalu nk letak muke ko..hahaha

Pezol Stylez said...

lelaki ini: cute ke?? pelik

Pezol Stylez said...

Hannis: buatlah....kejap je siap..hihi

AyueJean AJ said...

AJ baru je tukar Maybankcard MU last 3months.....
Hehhehhe...
So tak fikir nak tukar lagi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...