Thursday, March 14, 2013

KREATIVITI DEKORASI MAKANAN DALAM PINGGAN




Pernah terfikir nak wat macam ni?? Mungkin lepas ni korang boleh hasilkan idea yang lebig kreatif daripada gambar-gambar yang ada kat bawah ni. Projek ini telah dihasilkan oleh Hong Ka aka red dengan menggunakan latarbelakang pinggan berwarna putih di adun dengan  makanan seharian. Cantik kan?? 











7 comments:

Aniq Bukhary said...

Siapa la yg rajin buat benda nie.. leceh dowh.. btw idea yang kreatif.

abg cik said...

wah , nampak kreatif !!entri baru saya Semakan daftar pengundi SPR Pilihan Raya Umum Malaysia PRU13

Amirul Ramli said...

Wah yg buat ceri tu siyess stailll!!

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

memang kreatif...sayang pulak nak makan...

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Creative...nak makan pun sayang

noorhaidaz eyda said...

kreatifnye...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kreatifnya.... aduhai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...