Tuesday, March 19, 2013

SUNSILK SLEEK BUFFERED EARNING BULAN MAC






Yeahhhh....dapat jugak Buffered Earning aka BE untuk bulan mac ni. Ingatkan dah tak dapat dah. Alhamdulillah. Kali ni dari Sunsilk Sleek plak datang menempek kat blog aku. Walaupun blog aku ni tak seberapa...pengunjung pon tak ramai mana..tapi bila dah BE ni rasa ada satu perasaan semangat tibe-tibe datang nak suh aku terus berblogging. Apa-apa pon sume ni adalah rezeki masing-masing kan. Betul tak kawan-kawan? Hehehe.


5 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hebat2...syokla yer. Tahniah bro.

Mieya Atiera said...

tahniah :)

sueomey's blog said...

alhamdulillah..rezki la tu.. ;)

sueomey's blog said...

alhamdulillah,rezki..keep it up ;)

kopi pasta said...

untungla....selama aku berblog ni tak pernah dpt BE...:'(

aku suspek mesti nama aku kne ban, sbb sblom ni aku ada buat blog download *tp skrg blog tu aku abaikan dh*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...