Friday, March 8, 2013

I'M A BARBIE MAN




Kalau dah namanye minat...tak kisah la lelaki ke perempuan yang wat koleksi anak patung barbie ni. Stanley Colorite 41 tahun membelanjakan hampir $300,000 setahun untuk mengumpul anak patung barbie dan memenuhi tujuh biliknya di Hudson, Florida. Boleh buka dah kedai patung barbie. Konfem laku kan kedai mamat nih. Mamat ke?? hehehe

















10 comments:

Azwar Syuhada said...

Fanatik betol lelaki ini dengan anak barbie doll.. huhu.. =D

Seneorita Baharin said...

perghhhh giloo lah laki neh...banyakk kot..ahahaa

luqman zakaria said...

minat org ..xleh nk kataa pa..tp kalau bg aku 1000 pon lagi bgus..lol

||Sis aLeaSaRa|| said...

perghhh pyalah byk ptg barbie nmpk dh mcm wallpaper je he3...

i'm shin... i'm inesen said...

sugar daddy dia ker tu?? hak hak :P

adzairdawati makdara said...

perghhhh banyaknya koleksi barbie diaaa

ezyra daniel said...

gle lahhh org nie ....
minat gle dia....hehehe.....tp biasa lah kan kalau da minat...sye minat kpop,so byk poster y sye kumpul

shera haifa said...

haiyaa cm gini ya bila lelaki suka barbie.. ish2x..

Cik Pensil said...

perghh ~

MaYa MustWany said...

errrkkk
okey..perlu ke dia posing dengan kaki yang melentik??haiyakkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...