Monday, March 11, 2013

BUDAK LELAKI 8 TAHUN BERKAHWIN DENGAN WANITA 61 TAHUN



Seorang murid sekolah yang berusia lapan tahun telah berkahwin dengan seorang wanita berusia 61 tahun kerana hantu nenek moyang yang telah mati memberitahunya untuk berkahwin dengan keluarga wanita tersebut. Sanele Masilela berkahwin dengan Helen Shabangu, yang sudah berkahwin dan ibu-lima. Budak, dari Tshwane, Afrika Selatan, berkata beliau telah diberitahu oleh nenek moyang mati untuk berkahwin dan keluarga beliau, takut hukuman tuhan mereka, kemudian mereka melangsungkan perkahwinan. Mereka dibayar £ 500 bagi pengantin perempuan dan £ 1,000 bagi hari majlis perkahwinan, yang telah dianjurkan dalam hanya dua bulan.










9 comments:

AyueJean AJ said...

Sedih je muka memasing kena kawen....
Kepercayaan diorang ni kadang tak masuk akal...

Nur Nabihah said...

nmpk pelik jea . law keluar org tgk cm mk n ank jea :)

Syazana Zainn said...

euwww... hahaha

bukankosong said...

pening kepala dahh

Mooniqueen said...

macam2 ye...

RIMA DANIA said...

geli pulak tengok huhuhu...
mujur lah Islam agama yang
sempurna..

Noor Mala Shahar said...

geli hati pun ada ...kesian kat budak...macam2 perkara yang pelik2 berlaku ..

http://www.noormalashahar.blogspot.com

http://www.noormalashahar.com

i'm shin... i'm inesen said...

tak tergamak nak mikir seterusnya malam pertama dorang #nanges

MaYa MustWany said...

grrr adoyaii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...