Monday, March 12, 2012

PANTAI TOK JEMBAL DALAM KENANGAN





aku baru je sampai kat kuala terengganu pagi td..

motif utama nk amek transkrip diploma aku kat unisza...

pastu tetibe lak aku nak g tengok pantai tok jembal..

port lepak petang2 time blaja kt unisza ngn kawan2..

so aku roger member kamcing aku mse blaja diploma dulu ajk g pantai..

so bile smpai sana...aku tekejut sgt...

dah terhakis....

so skunk...pantai tok jembal hanyalah tinggal kenangan je...








7 comments:

♛ Nazirah a.k.a Naz ♛ said...

memg dah lama jugak la pntai tu terhakis..dri bulan 12 gitu la..memg terkejut jgk tgk astaka semua runtuh..buat rugi duit je..semua sebab dorg tambak pntai belah teluk ketapang sana

CiK GorGeouS ! said...

sedihnya...cantik tempatnya, tapi takde orang maintain~ :'(

DanieL AdiE said...

Alaaaa...bukan xnak bgtau tapi x boleh nak bgtau..

mane ada no phone ler...huhu

Rozuan Ismail said...

alamak, dah nak roboh =(

Miss Butterfly said...

ex unisza ke ? ouhh.. huhuh

cikpinky said...

oo..budak unisza upenye..hehe

sy pun da lme xg pantai ni...

MaYa MustWany said...

ehhh aaron aziz.
ehh ombak rindu.hihihi

eh..awatnya senget..xde sper2 nk betulkn ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...