Tuesday, March 20, 2012

ICITY TERENGGANU BANDARAYA WARISAN PERSISIR AIR





Dah hampir 3 tahun tak pergi jenjalan ke terangganu...

macam-macam kenangan menggamit kembali ketika belajar di sana...

rindu tau..hehehe

di sana aku berkesempatan jenjalan kat icity kuala terengganu...

ingatkan kat shah alam je ada pokok lampu2 ni...

walaupun tak se best kat icity shah alam sebab baru nak dibangunkan tapi bolehlah santai-santai ngan kawan-kawan sambil dihembus angin bayu laut feeling2 aaron aziz...

hahaha ^_^








2 comments:

DanieL AdiE said...

Boleh la dari xde kan..

kire ok la tu..

Pezol Stylez said...

@Adie: aah...betul2..lama2 nti lawa la tmpt ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...