Wednesday, February 27, 2013

VIDEO BELON UDARA PANAS MELETUP BUNUH 19 PELANCONG




Egypt, 19 pelancong maut setelah belon udara panas yang mereka naiki telah meletup dan terjatuh ke bumi dengan ketinggian lebih 1000 kaki di Egypt semalam. Menurut saksi, dia mendengar letupan  dan ternampak kepulan asap keluar dari belon udara panas yang dinaiki dan jatuh ke bumi. Seorang artis dari british Joe bampton dan teman wanitanya maut di dalam tragedi ini.Menurut saksi juga ada sebilangan pelancong yang menaiki belon udara panas tersebut juga dikatakan telah melompat keluar dari belon panas tersebut dengan ketinggian bangunan 7 tingkat.  Untuk maklumat lanjut klik SINI.






3 comments:

zana fahmi said...

Ni yang takut nak naik kapalterbang...huhu..tapi dah ajal kan? kat tempat tidur pun boleh mati.

Lelaki Ini said...

kesiannya. :(

AyueJean AJ said...

Takutnya......
AJ tak penah naik.... Bukan sebab gayat..
Tapi cam tak secure je tengok belon terbang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...