Tuesday, February 19, 2013

DEKORASI CUPCAKES YANG KREATIF RAMBANG MATA






Aku memang suka makan cupcakes. Walupun kecil tapi nampak comel dari sudut pemandangan mataku. Betul tak? Korang pon mesti suka jugak kan makan cupcakes ni. Tambah-tambah lagi kalau nampak yang comel-comel seperti kat bawah ni. Rasa macam xmau makan pun ada. Yelah sayanng kan. Tak sampai pulak tu tapi nak tak nak kena makan juga nanti basi alamatnye kempunan lah korang kalau tak makan. Hahahaha.














2 comments:

Nour Adieb said...

dah lama x mkn cupcakes. nampak menyelerakan, nyum nyum :)

AyueJean AJ said...

Kadang decoration tu buat kita sayang je nak makan...
Tapi kena gak makan...
hehehheh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...