Showing posts with label weeclicks. Show all posts
Showing posts with label weeclicks. Show all posts

Tuesday, April 23, 2013

WEECLICKS CARA TERBARU BUAT DUIT ONLINE FREE RM10



Salam and very good morning bloggers. Korang dah tau belum pasal weeclicks ni? Pasti ada yang belum tahu dan ada juga yang dah tahu kan. Its ok. Bagi yang tak tahu, weeclicks ni adalah satu medium terbaru pengiklanan. Ala lebih kurang macam Nuffnang jugak la tapi ni company lain.

Aku pon baru ja nak try weeclicks ni. Tengok macam best je. Korang daftar je weeclicks ni, dalam akaun korang nanti akan ada baki RM10. Tengok best kan. Belum apa-apa lagi dah dapat duit free kan. Macam ni la, bagi sesapa yang rasa nak try weeclicks ni, korang boleh la daftar yer.

Fungsinye pon lebih kurang jugak macam nuffnang tu, diorang akan letak iklan kat blog korang, pastu kalu ada orang klik iklan tu dapatla duit masuk dalam akaun kita. Mudah bukan? So apalagi...moh ler join sesama.

Nak daftar ------> www.weeclicks.com.my



pssst: tak salah mencuba yg baru...hihihi


KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA

Monday, April 22, 2013

MENANGI IPAD DAN MINI IPAD DAN WANG TUNAI BERSAMA WEECLICKS






Anda seorang blogger?? Facebooker?? Tweeter?? ataupun Forum Masters?? Meh sini rebut peluang untuk memenangi hadiah iPad, iPad Mini dan wang tunai tajaan dari syarikat pengiklan terbaru di malaysia iaitu WeeClicks.com. Tuah ayam nampak di kaki tuah anda mungkin nampak di sini. Jom join ramai-ramai. Jangan lepaskan peluang ni. Nak join klik SINI




KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...