Mari mari mari beli apam polkadot dan cheese tart..murah murah murah...rugi kalu tak membeli. Tengok apam polkadot ni nampak cute je. Macam-macam ada. Angry bird ada, lady bird ada, mushroom bird ade..eh ade ke mushroom bird..whatever lah. Hahaha.
So, sape2 yang berminat untuk merasai kelazatan apam polkadot dan chesse tart keluaran IH Empayar Nusantara ni..korang paham2 sajalah..contact tuan punya kedai la yer. Segala tempahan bolehlah berhubung seperti nombor yg tertera pada banner kat bawah ni.
Lagi satu jangan lupa LIKE facebook page IH Empayar Nusantara tau. Segala promosi akan diberitahu melalui facebook pages ni yer. Cepat bertindak sekarang!! Pssst...kalau korang nak tau owner IH Empayar Nusantara ni seorang blogger sedang meningkat naik jugak tau. Nak tau sape? Klik SINI. hehe
Antara produk yang dikeluarkan oleh IH Empayar Nusantara:
S.E.D.A.P
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA







