Tahniah diucapkan kepada pemenang program realiti terbaru astro Masterchef Malaysia iaitu Chef Ezani kerana menjadi juara masterchef Malaysia pertama. Persembahan masakan yang konsisten dari minggu ke minggu berjaya membawa Chef Ezani ke peringkat akhir dengan mengalahkan Chef Wahidan.
Apa-apa pun diucapkan tahniah sekali lagi kepada Chef Ezani dan juga Chef Wahidan kerana berjaya masuk ke peringkat akhir dan menyajikan hidangan yang menarik dan menyelerakan. Walaupun tak dapat merasa hidangan anda tetapi tengok je pun dah tahu mesti sedap punya.
Antara hidangan yang disediakan oleh Chef Ezani sepanjang berada di Masterchef Malaysia:
Semoga Chef Ezani akan terus berjaya dan menjadi antara chef yang terkenal selepas ini bukan sahaja di Malaysia bahkan di luar negara juga.
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA








