Antara koleksi make up bibir yang korang boleh try kat umah
Nampak lebih funky dan gergous
Sekiranya korang dah cukup berani untuk wat bibir macam ni..silakan
Pastu upload dalam blog..konfem meletop uols blog korang
Cayalahhhhh !!
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA









