Hari ni dah start kuliah setelah bercuti sempena Tahun Baru Cina. Yay!! Rasa sangat happy jer sebab bley jumpa dengan kengkawan seperjuangan untuk menuntut ilmu. *padahal sedih sbb cuti dah abes...huhu* Tiap kali tahun baru mesti korang ade azam baru kan. *eh bukan tahun baru dah lama ke sambut* Yang ni azam sempena tahun baru cina lak. hehehe. Sempena tahun baru ni, azam aku ingin menjadi seorang pelajar yang berjaya dalam menambah ilmu pengetahuan. Sebagai seorang student, kenapa perlu berjaya? Eh nak tanya korang lah. Kenapa orang berjaya sentiasa mahu menambah ilmu? Sebab apa?
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT SETERUSNYA
