Saturday, November 13, 2010

Malaysia Boleh



Wah..nmpak nye sukan asia yg ke-16 telah selamat di rasmikan dlm upacara perasmian malam semalam dgn penuh gilang-gemilang di negara tembok besar China. 

Aku kalau bab2 sukan ni memang aku suka tgok. Lebih2 lg acara besar seperti ini. Best dowh (ceh..mcm aku plak yg nk g main kn). 

xdelah...aku sbg rakyat Malaysia ni mmg benar2 rasa bangga sbb negara kita yg kecil ni akn bersaing dgn negara2 besar dlm dunia sukan nih. 


Mmg aku bagi sokongn lah pd team Malaysia. harap2 team Malaysia dpt mghadiahkn byk2 pingat buat Malaysia ek. 

Jgn ingat kita org2 asia tenggara ni x hebat dlm sukan. hehe. ok lah. Good Luck to all Malaysian Team. MALAYSIA BOLEH !!



p/s: bile lah aku jd wakil Malaysia dlm sukan nih...hehe

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...