Thursday, November 11, 2010

Lari Oh Lari



Alamak!! aku ade mse 2 minggu lebih je lg nk training tuk pbim ni. ish. boleh ke ni? sempat ke ni?fyi ini merupakan penyertaan aku kali-2 dlm penang bridge international marathon bg thn 2010.thun lepas aku di kedudukan ke-52 drpd 3000 lebih penyertaan tuk kategori aku sje la. mmg bangga giler la dpt habiskn larian time tuh. cam xcaye je.aku masuk dlm kategori 21km je ( 21km je kn?? xjauh mne pon).kalau nk ckp letih mmg letih nk mampus la kn sbb sebelum ni mmg xpnh join event larian lebih 10km. ikut pon sje nk carik pengalaman.mse catatan aku tuk thn lps 1jam 45minit utk 21km. mmg best la aku ckp kt korng.harap2 tuk thn 2010 aku dpt pecah rekod peribadi aku tu 1jam 45minit dan dpt naik rangking yg terbaek dr tahun lepas.skang ni mmg aku training. 



Boleh dkatakn hampir tiap2 hari aku trun training. yelah nk menang pnya psal kn (tp xmenang pon).semua benda aku kena jaga..makan, tidor kne cukup, stamina kne maintain...dn mcm2 lg la.mesti korng tnya kn? kn? kn? kenapalah aku ni asyik berlari sje kn? eh x letih ke? penat je?sbb aku mmg minat brlari. dr dulu .time skolah mmg aku da mula minat lari ni tp lari yg jarak jauh jelah. kalu lari setakat 100meter ke, 200meter ke mmg aku x minat.actually aku join event2 mcm ni pon juz sekadar nk kumpul medal je sbnarnya. aku ske wat koleksi medal2 larian nih. suka sangat2 lah. kat umah tu da byk medal2 larian. xthu nk gantung kt mne dah. hehe.ok la. harap2 kaki aku ni berada dlm keadaan baik. xsakit2. nti kalu sakit xley plak nk blari. huhu.hmmm...xsbr rase nk g penang 21hb nih...haha.ok la. aku cau dulu ek. adios.

    1 comment:

    Unknown said...

    harap boleh pegi penang dgn selamat...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...