Friday, April 15, 2011

Masa Terbaik Naikkan Trafik Blog

Hoorey...aku pasti kebanyakkan IPTA sekarang adalah berada dalam minggu ulangkaji dan peperiksaan akhir mulai minggu depan. Tak terkecuali jugak kat tempat aku belajar. Mulai hari ini sahaja dah berdozen-dozen mahasiswa UTHM mengambil peluang pelang ke kampung sehari dua untuk meminta restu sempena peperiksaan akhir yang bakal menjelang tiba. Aku?? Macam biasa duk umah je jaga umah. Nak balik kampung takde orang nak sponsor tambang. Maklumlah kampung halaman dekat sgt. Dekat Pulau borneo tu je hah. 2 jam je perjalanan. naik belon.hehehe.

Tapi aku tak kisah pun. Telefon awam kan ade. Call je la kan. *eh, ko gne public phone lg ke* Yelah duit nak topup pon xde..gune telefon awam jelah kan.Ok pe. Kesian lak aku tengok takde siapa nak gune public phone tuh. Baik aku pakai je. Lagipun jimat kan. Dah saved bajet kat situ.  Even aku jauh di negeri orang tapi aku tetap dekat di hati keluarga aku. Dunia teknologi kan. Sia-sia je belajar ilmu teknologi maklumat kalau tak dipraktikkan. Ambik sarjana muda IT lak tuh. Jadi, gunakan sebaik mungkin.

Bermula hari ni, aku berasa sangat happy sebab takde dah nak fikir nak siapkan asement la, present bagai, itu la ini la. Just fokus bace notes je dan ulangkaji je. Misi 2 jam je sehari aku ulangkaji. Lebih-lebih tak bley. Nanti pening. Lagi 10 jam, masa untuk berblog la. Nak naikkan traffik blog aku sampai beriban-riban sehari. Ok tak.?? Hahaha. Mesti income pun cpt naik. Bley gi main boling sambil berfoya-foya kat bp mall nati. hahaha. *bongeks* Baki selebihnya tuk tido, rehat dan bersukan. 

Ok la tu kot setakat ni. Selamat bercuti kpd kawan-kwn yg pulang kampung dan sila berhati-hati di jalan raya yer. Ingatlah keluarga korang yang tersayang. Dan selamat menempuh peperiksaan akhir smester ni. Study smart not study hard ok. See ya. 

p/s: korang nak buat manicure kuku?? Sila klik kat SINI. bye2.

8 comments:

aqmalazmi said...

pehh kau..terbaek ah..org semua nak exam kau nak naikan trafik..heeee.....good luck exam ya pezol

Unknown said...

@aqmal: alah cam x biasa...esok nk exam..mlm tu bru nk bukak notes...haha

syuxer said...

emm..goodluck pezol..study smart is true..coz kita kena santai time nak2 dekat exam..baru x lupa nota terdahulu kan..:)

Unknown said...

@syuxer: betul tu...bior blajo sempoi tp result kuor nti gempak....;p

anamizu said...

yihaaaa traffic3!! hihi
gud luck exam ye pezol ^^

Unknown said...

@anamizu: thnks....;p

Xan_hollow said...

pulak dah.......da gk stail cmnie......hak3.......exam jgak 2 mggu ag......adessssss.......exam2!!!

Unknown said...

@ytazzizzaty: ade2....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...