Friday, June 22, 2012

PULAU TERAPUNG MENAKJUBKAN GAYA HIDUP JUTAWAN






AUSTRIA: Sebuat bot yang sangat mewah dan ekslusif yang bercirikan sebuah pulau. Bot yang diberi nama Pulau Osros ini terapung direka dengan menawarkan gaya hidup mewah jutawan. Mempunyai enam buah bilik tidur mewah, bar, ruang santai, ruang makan yang moden, bilik air, ruang BBQ dan jakuzi ini boleh memuatkan 15 orang dalam satu-satu masa. Best kan?? Syarikat yang berpangkalan di Austria ini telah pun mula membuat protoip seterusnya akan dibina di Jerman dan Hungary dan berharap akan dapat dipamerkan kepada orang ramai hujung tahun 2013 nanti.












15 comments:

Anonymous said...

memang stail. tapi sekali laut bergelora... aih...

Cendol said...

cantik nyeee tempatt..mewah nyee..dasat betol.. millionare je lah yg pegi tmpt mcm ni..

Fakhrul Haiyin said...

walawehhh. gila best ohh. haha. XD

Jija said...

eh eh kte org pernah wt esei ni wkt class bi ari tu.. sebijik lec amek model cm kapal kat ats ni.. tp x nmpk secantik cm ni la sbb da di potostek kn.. lawa lawa

Unknown said...

@repunzel: xyah pegi time laut bergelora..hihi

Unknown said...

@cendol: nanti kalu awk dh kaya boleh lah beli satu ek

Unknown said...

@fakhrul: tau xpe wey..jom beli satu utk aku

Unknown said...

@jija: oh yeke...best kan

Azira Ldu said...

lawa habis.. ^_^

NUR AYNIE said...

wahhh...nak satu! =D

Korn Ahmad said...

ilustrasi yang teramat kreatip....

ME CTCT said...

sangat2 bestttttttttttttttttt!!!..giler mewah!

tuanseliper said...

gumbire la kalau dapt hidup cenggini. tapi sekali kene ombak besar a.k.a tsunami lenyap sume. hahaha:p

Leeza Dayasari said...

mak ai.. memang masyuk lah ni...
waaaaaaaaaaa

Leeza Dayasari said...

kalau diberi peluang ke sini... memiliki ker... waaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...