Sunday, December 18, 2011

PAYUNG PRIVACY COOL SANGAT KE

Eeee...sangat privacy ok payung ni. Nak skodeng-skodeng pon mesti tak perasan orang kena skodeng. Memang stylez la payung ni. Nak nak nak..ade sape-sape boleh tolong belikan aku satu. Rasanya payung ni dipakai waktu tak hujan je kot sebab kalu hujan konfem xdapat tengok dari dalam kan. Pape pun rekaan payung yang sangat unik dan stylez.











10 comments:

orangmuo said...

wah..terbaik..nak jgk satu kalau ada

Lai Qma said...

aah la,uniknyerr..nk jgk satu..hehe
py0ng ni dr mne ye ??

Yana Houry said...

nak satu pezol...=)

Unknown said...

@org muo: tau xpe..kalu ade mmg dah beli satu

Unknown said...

@lai: rasa nye dr jepun

Unknown said...

@yana: bley je..amek la

ch000tz said...

wowwwwww koool!!! like!

Anonymous said...

macam kelakar ja..ahahhahaha

Unknown said...

@c'axoera: ofkoz..like it too

Unknown said...

@Cik Jingga: ok je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...