Saturday, July 9, 2011

Cuti-Cuti, Jom Balik Kampung

Setelah hampir setahun tak pulang ke kampung, akhirnya hari ni aku kini kembali pulang sempena cuti semester aku belajar di UTHM. Aku rasa cuti tahun ni la yang paling best sebab dapat berpuasa bersama dengan keluarga.

Memang aku tak sabar lagi nak balik ni. Adik2 pomwan dah hampir tiap2 hari call aku tanya balik bile. Padahal dah bagitau dah. Saja la tu nak mengampu aku nak belikan ole-ole dari Johor. Hahaha. *ade je, tunggu aku sampai umah k..baru bagi*.

Cuti semester kali ni adalah paling lama sampai bulan 9. Mean sampai raya la kan. Sebelum ni, cuti hnya time raya je. Tu pun sekejap je. huhu. Tapi takpe lah.yg penting dapat raya dengan family pon dah ok. Ok lah, aku nak siap2 ni. Jap g nak nek bas pergi airport senai. 

Kepada classmate2 aku, aku ucapkn selamat bercuti kepada korang gak. Sem depan kiter jupe lagi. Jage diri korang leklok k. Lg satu aku nak ucapkn Selamat berpuasa dan Selamat hari raya yer. Hehhe. Jom layan lagu balik kampong ni. Best bro...;p

4 comments:

aqmalazmi said...

best nye cuti.... ><"

hati-hati yah!
HAHAHA

Chempaka Aziz said...

selamat blk kg.amboi lamanya tak balik tu...gunakan masa yag ada dgn manfaat bersama famili.

Teja Evalea said...

bestnye dapat cuti :(

Unknown said...

selamat cuti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...