Wednesday, March 30, 2011

Penggigit Pen Pasti Sukakanya

Korang suka gigit pen sambil menulis?? Mungkin ini akan menambahkan keseronokan semasa korang menggigit pen. Dave Hakkens telah menghasilkan pen yang dibuat daripada gula-gula. Menarik tak?? hahaha. Korang boleh makan gula-gula sambil menulis. Lebih menarik lagi, pen ini boleh didapati dalam pelbagai perisa seperti tembikai, oren, peppermint dan banyak lagi. Tengah boring-boring belajar tu boleh lah korang makan gula-gula. Tak mengantuk dan belajar pon segar je. hahaha.



















14 comments:

manggosteen said...

ahahaha..terkena lak kat aku..mmg sedap gigit pen time dlm kelas..kalu dpt pen ni mmg aku beli byk2..

Unknown said...

@manggosteen: haha..smelah kiter..huhu

Cik Tikah said...

macam-macam la. hhaha..

Tulus Sweet said...

mengarut ah. huhu

Super Ummi said...

gigit gula2 nanti rosak gigi.. hehehe. tapi mcm menarik.. nak try lah.. walaupun tak suka gigit pen...

SiLvEr GolD AiN said...

nyum2!!

Fha Hzh said...

agak2 bile dapat jual kat Malaysia ahhh?? hehehe

Unknown said...

@ciktqah: aah..mcm2 kn...;p

Unknown said...

@ts: betul la tu..mne de ngarut...;p

Unknown said...

@sunshine: u should try...;p

Unknown said...

@silver: yummy2..;p

Unknown said...

@zoe: ntahlah..nk jge try kn...;p

MiszCoMoT said...

nampak gayanye kena beli pen selalu lah camnih dah pen pon boleh mkn....lari bajet..hoho

Unknown said...

@comot: hhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...