Friday, February 4, 2011

Saya Pun Blogger Juga ! Saya Bangga !!



Join lagi segmen Ben Ashaari. Hahaha. Teruja je nak join segmen kali ni. Ok ape jadi blogger. Salah ke jadi blogger ni?? Tak salah kan?? Aku bangga lah jadi blogger. Korang bangga tak jadi blogger?? Kalau bangga cepat join segmen Ben Ashaari nih tapi sebelum tu korang kena jawab soklan dari Ben Ashaari dulu yer. Senang je soklan nyer. Tutup lubang hidung pon bley jawab lah. Cayelah cakap aku. Jom ikut jawab soklan dari Ben Ashaari.


Kerjaya / Pelajar.....IPT mana??
still belajar lagi kat UTHM, Johor

Usia blog anda??
sehingga hari ni usia blog aku baru 2 bulan 3 minggu *baru lagi lah*

Tujuan utama anda berblog??
tambah kenalan, tambah pengetahuan, tambah pendapatan

Sumber inspirasi anda??
ofkoz lah Ben Ashaari ngn RedMummy

Jika anda terpilih untuk berada dalam sesebuah majalah, siapakah blogger yang akan anda beritahu dulu mengenainya??
RedMummy lah

Isu paling best pernah anda ceritakan dalam blog anda??
isu mengenai krisis reformasi di Mesir..hangat2

Isu paling teruk anda dikritik dalam penulisan anda??
xde rasenyer...semua best2

Jika anda sudah dikenali di dalam dunia blog, bagaimanakah caranya anda membantu blogger-blogger baru??
Aku ade buat review blog-blog baru yang aku rase meletopz....stylez lah.

Pesanan buat blogger baru??
Keep to up-to-date ur entry every single day. ok.

DONE!!

7 comments:

.:padie_eyla:. said...

update every single day.? wee~ takde idea pon kena update.? heheh

Unknown said...

@eyla: mesti ade...juz think!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hihi kalu susu pekat manis sihat x..??

Unknown said...

@farah: ai...slh entry la bg komen nih...tp xpelah...susu pekat manis boleh lah...;p

lezaqasandra said...

teruskan menulis hihi...semoga sukses selalu

Unknown said...

@liz: tenkiu awk!!

apislerr said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

saya-pon-blogger-juga-saya-bangga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...